"نگار - negaar "

"تجربیات تلخ و شیرین شما از ازدواج موقت"
مشخصات بلاگ
"نگار - negaar "

ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را انیس و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد

با مدد از پیامبر نور و رحمت(صلی الله علیه و آله و سلم)
به اطلاع کلیه خوانندگان گرامی می رساند ،
" این وبلاگ به هیچ عنوان بنگاه همسریابی نیست "
و با این هدف ایجاد شده تا « تجربیات تلخ و شیرین شما عزیزان از ازدواج موقت » را منعکس نماید .
تا حقیقت و فلسفه ازدواج موقت بیشتر آشکار گردد و زندگیها به جدایی نکشد و از عقد موقت نیز سوء تعبیر نشود .
همچنین خوانندگان جنبه های مثبت این سنت حسنه و هم مشکلات و دردسرهایش را ببینند .
التماس دعا

آخرین نظرات
  • ۱۴ خرداد ۹۶، ۲۱:۳۲ - kerman man
    تسلیت
  • ۱۳ خرداد ۹۶، ۲۲:۰۸ - ehsaan2 ehsaan2
    ممنون
  • ۱۳ خرداد ۹۶، ۲۲:۰۶ - kerman man
    عالی
نویسندگان
جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۱ ب.ظ

با او زندگی خوبی را دارم

با او زندگی خوبی را دارم

زمانی که حامله بودم ، شوهرم را از دست دادم .

مدتی بعد فرزندم به دنیا آمد . پسر خواهر شوهرم به منزلمان می آمد و با پسرم بازی می کرد و او را خیلی دوست داشت . او شانزده ساله بود .

یک سال بعد از تولد فرزندم یک شب وقتی به خانه من آمد مادر و پدرم نبودند ، من هم خیلی از غریزه جنسی رنج می بردم . به او پیشنهاد عقد موقت دادم او اول می ترسید .

گفتم کسی غیر از خدا و خودمان خبر دار نیست . او راضی شد و من خطبه را خواندم . تا این که یک سال بعد به خانواده شان فشار آورد که من زن دایی را می خواهم .

گرچه اول مخالف بودند ولی با اصرار او موافقت کردند . او درس می خواند و در خانه ما زندگی می کرد ، از آنجایی که من پرستار بودم او دغدغه مخارج زندگی را نداشت با خیال راحت درس و دانشگاه و خدمتش را تمام کرد و بعد مدتی در شرکت ساختمانی شروع به کار کرد . او مدت را بخشید و رسما مرا به عقد دائم خویش درآورد او 5 سال از من کوچکتر است زیرا من 15 ساله بودم که عروس شدم . از آنجایی که در عقد موقت  از حاملگی جلوگیری می کردم امکان فرزند دار شدن را ندارم . با او زندگی خوبی را دارم .

یک سال پیش برادرم به رحمت خدا رفت . من شش ماه هست که زن او را به عنوان همسر دوم و هویم انتخاب کردم او دختر خاله من است . فعلا او حامله است و ما هیچ مشکلی نداریم .

( برگرفته شده از )

 

توجه :

ü         خواهشمندیم حتماً پست اول این وبلاگ را نیز به طور کامل مطالعه نمائید .

ü         کپی و انتشار این پست بدون درج منبع و لینک و همچنین کم و زیاد کردن آن شرعاً حرام می باشد .

ü         برای ارسال سرگذشت و یا نظر خود از قسمت ارسال نظر یا تماس با من اقدام کنید .


فهرست سرگذشتها و تجربیات


نظرات (۱)

" تجربیات تلخ و شیرین شما از ازدواج موقت "

سرگذشت های تلخ و شیرین خودتان از ازدواج موقت را برای ما ارسال کنید

negaar.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی