"نگار - negaar "

"تجربیات تلخ و شیرین شما از ازدواج موقت"
مشخصات بلاگ
"نگار - negaar "

ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را انیس و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد

با مدد از پیامبر نور و رحمت(صلی الله علیه و آله و سلم)
به اطلاع کلیه خوانندگان گرامی می رساند ،
" این وبلاگ به هیچ عنوان بنگاه همسریابی نیست "
و با این هدف ایجاد شده تا « تجربیات تلخ و شیرین شما عزیزان از ازدواج موقت » را منعکس نماید .
تا حقیقت و فلسفه ازدواج موقت بیشتر آشکار گردد و زندگیها به جدایی نکشد و از عقد موقت نیز سوء تعبیر نشود .
همچنین خوانندگان جنبه های مثبت این سنت حسنه و هم مشکلات و دردسرهایش را ببینند .
التماس دعا

آخرین نظرات
  • ۱۴ خرداد ۹۶، ۲۱:۳۲ - kerman man
    تسلیت
  • ۱۳ خرداد ۹۶، ۲۲:۰۸ - ehsaan2 ehsaan2
    ممنون
  • ۱۳ خرداد ۹۶، ۲۲:۰۶ - kerman man
    عالی
نویسندگان
جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۸ ب.ظ

درد تنهایی

درد تنهایی

من زنی هستم که 10 سال پیش همسرم به رحمت خداوند رفت .

دو فرزند دارم که الان هر دو ازدواج کرده اند . اگر من ازدواج می کردم بچه هایم مرا دعوا می کردند و خواهر شوهرهایم ناراحت می شدند .

با توجه به این که درد بی شوهری توان مرا گرفته بود ، در ایام ماه مبارک از یک روحانی سوال کردم و مشکلم را در میان گذاشتم .

ایشان مسئله عقد موقت را مطرح کرد . گفتم اگر کسی بفهمد آبرویم می رود و زخم زبان و تهمت می شنوم .

گفت نیاز نیست کسی بفهمد اگر نیاز مالی ندارید مخفی کردن عقد را به عنوان شرط مهریه قرار بدهید .

اول می ترسیدم ایشان یکی از جوانان مومن را به من معرفی کرد . در  یکی از پارکها قرار ملاقات گذاشتیم . آن شخص صیغه را خواند . ایشان 18سال از من کوچکتر است . پدرش مرده و سرپرست خانواده است و توانایی ازدواج دائم را ندارد .

خداوند را شاکرم که اسلام دین کامل و آینده نگر است .                            

به نظر من مردی که همسر دارد نباید صیغه کند  . من به این جوان کمک مالی هم می نمایم . چون حقوق بیمه شوهر و بازنشستگیم را می گیرم و فرزندانم نیز ازدواج کرده اند و وضع خوبی دارند .

( برگرفته شده از )


توجه :

ü         خواهشمندیم حتماً پست اول این وبلاگ را نیز به طور کامل مطالعه نمائید .

ü         کپی و انتشار این پست بدون درج منبع و لینک و همچنین کم و زیاد کردن آن شرعاً حرام می باشد .

ü         برای ارسال سرگذشت و یا نظر خود از قسمت ارسال نظر یا تماس با من اقدام کنید .


فهرست سرگذشتها و تجربیات


نظرات (۱)

" تجربیات تلخ و شیرین شما از ازدواج موقت "

سرگذشت های تلخ و شیرین خودتان از ازدواج موقت را برای ما ارسال کنید

negaar.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی