"نگار - negaar "

"تجربیات تلخ و شیرین شما از ازدواج موقت"
مشخصات بلاگ
"نگار - negaar "

ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را انیس و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد

با مدد از پیامبر نور و رحمت(صلی الله علیه و آله و سلم)
به اطلاع کلیه خوانندگان گرامی می رساند ،
" این وبلاگ به هیچ عنوان بنگاه همسریابی نیست "
و با این هدف ایجاد شده تا « تجربیات تلخ و شیرین شما عزیزان از ازدواج موقت » را منعکس نماید .
تا حقیقت و فلسفه ازدواج موقت بیشتر آشکار گردد و زندگیها به جدایی نکشد و از عقد موقت نیز سوء تعبیر نشود .
همچنین خوانندگان جنبه های مثبت این سنت حسنه و هم مشکلات و دردسرهایش را ببینند .
التماس دعا

آخرین نظرات
  • ۱۴ خرداد ۹۶، ۲۱:۳۲ - kerman man
    تسلیت
  • ۱۳ خرداد ۹۶، ۲۲:۰۸ - ehsaan2 ehsaan2
    ممنون
  • ۱۳ خرداد ۹۶، ۲۲:۰۶ - kerman man
    عالی
نویسندگان
چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۱ ب.ظ

وجدان خود را راحت کردم

وجدان خود را راحت کردم

عقد موقت وجدانم را راحت کرد .

الحمدلله وضعیت مالیم بد نیست و من دو فرزند دارم . حدود دو سال پیش غریزه جنسی من کور شد ، هرچه دکتر رفتم جواب نداد و قادر به انجام عمل زناشویی نمی باشم .

همسرم خیلی اذیت می شد و از غریضه جنسی رنج می برد و حاضر نبود به خاطر بچه ها طلاق بگیرد .

یک روز وقتی به خانه وارد شدم دیدم با شخصی در حال زنا بودند .

آنها متوجه من نشدند و من هم  بدون اینکه متوجه شوند از پشت شیشه فیلم را گرفتم و خانه را ترک کردم .

با همسرم صحبت کردم گفتم تو تقصیری نداری . بیا با هم توافقی طلاق می گیریم و به کسی هم چیزی نمی گویم . یک قهر ساختگی درست می کنیم و وانمود می کنیم زن و شوهریم فقط از هم جدا زندگی می کنیم .

شما هم صیغه دوستم من شوید .  قسمش می دهم کسی نفهمد و خودت را ارضا کن . ( دوستم که چند سالی می شد که زنش مشکل داشت و نمی توانست با او نزدیکی کند )

اول راضی نمی شد وقتی که فیلم را نشانش دادم شرمنده شد و قبول کرد . قسمش دادم فقط صیغه او بشود و از حرام با کسی در ارتباط نباشد که آبروی بچه هایم برود . من خرج همسرم را می دهم و یک خودرو هم برایش خریده ام .

من هم خودم را با زیارت اهل بیت (علیهم السلام) آرام می کنم .

منظور این است که عقد موقت باعث شد که همسرم گناه نکند و اذیت نشود . والله غیر از خداوند ، من و دوستم که همسرم را صیغه کرده کسی خبر ندارد . مطمئنم که اگر من عاقلانه عمل نمی کردم همسرم به فساد کشیده می شد و آبروی خانوادگی ما می رفت .

پس بدانید صیغه اینجا چاره ساز است و مانع انجام گناه می شود . خوشحالم که اسلام جوابگوی مسائل ماست . و به  شیعه بودن خود می بالم.

آن کسانی در دین بدعت کردند و صیغه را برداشتند ، حالا فهیمده اند و جهاد نکاح و امثال آن را مطرح کرده اند که زنای آشکار است .

( برگرفته شده از )                       


توجه :

ü         خواهشمندیم حتماً پست اول این وبلاگ را نیز به طور کامل مطالعه نمائید .

ü         کپی و انتشار این پست بدون درج منبع و لینک و همچنین کم و زیاد کردن آن شرعاً حرام می باشد .

ü         برای ارسال سرگذشت و یا نظر خود از قسمت ارسال نظر یا تماس با من اقدام کنید .


فهرست سرگذشتها و تجربیات



نظرات (۱)

" تجربیات تلخ و شیرین شما از ازدواج موقت "

سرگذشت های تلخ و شیرین خودتان از ازدواج موقت را برای ما ارسال کنید

negaar.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی