"نگار - negaar "

"تجربیات تلخ و شیرین شما از ازدواج موقت"
مشخصات بلاگ
"نگار - negaar "

ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را انیس و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد

با مدد از پیامبر نور و رحمت(صلی الله علیه و آله و سلم)
به اطلاع کلیه خوانندگان گرامی می رساند ،
" این وبلاگ به هیچ عنوان بنگاه همسریابی نیست "
و با این هدف ایجاد شده تا « تجربیات تلخ و شیرین شما عزیزان از ازدواج موقت » را منعکس نماید .
تا حقیقت و فلسفه ازدواج موقت بیشتر آشکار گردد و زندگیها به جدایی نکشد و از عقد موقت نیز سوء تعبیر نشود .
همچنین خوانندگان جنبه های مثبت این سنت حسنه و هم مشکلات و دردسرهایش را ببینند .
التماس دعا

آخرین نظرات
  • ۱۴ خرداد ۹۶، ۲۱:۳۲ - kerman man
    تسلیت
  • ۱۳ خرداد ۹۶، ۲۲:۰۸ - ehsaan2 ehsaan2
    ممنون
  • ۱۳ خرداد ۹۶، ۲۲:۰۶ - kerman man
    عالی
نویسندگان
دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۶ ب.ظ

هوس و نابودی

هوس و نابودی

 عقد موقت خوب است تا جایی که خیانت نباشد .

چند  سال پیش دوستی داشتم از  از قشر سرمایه دار و مومن . این دوستمم خواهری داشت که به ایشان علاقمند شدم .

با اینکه از فاصله طبقاتی برخوردار بودیم و خانواده ایشان مخالف بود دختر  با همه سختیها  خانواده اش را وادار کرد که با  ازدواج من موافقت کنند .

به خاطر زخم زبان اقوامش حتی از شهرشان هجرت کرد  . 

با کمکهای پدرش در شهرمان صاحب خانه و فروشگاه و ماشین و ...شدیم و تمام زندگیش را به پایم ریخت و صاحب فرزند دختری شدیم .

تا اینکه شیطان مرا وسوسه کرد و  با یکی از کارکنانم که زیبا بود به خاطر رابطه ما از شوهرش جدا شد . بعد از  تمام شدن عده او را صیغه کردم .

مدتی بعد خانمم متوجه شد و مرا نفرین کرد . چندی پیش تصادف کردم و پایم  قطع شد .

با این حال  زن اولم  از من پرستاری می کند و محبتش را بیشتر کرده و زن صیغه ای حتی یکبار به دیدنم نیامد .

امیدوارم خانمم این مطلب را بخواند و غلط کردن مرا ببیند . در محضر خدا قسم می خورم هرگز خیانت نمی کنم و از مهربانی و ایثار ایشان سپاسگزارم . به نظر من عقد موقت برای مرد زن دار بزرگترین بلای خانمانسوز و فتنه است . این را گفتم که کسی مثل من دچار اشتباه نشود . با رایزنی مدت صیغه ام را بخشیدم و آن زن بار دیگر با شوهرش ازدواج کرد .

( برگرفته شده از )                                


توجه :

ü         خواهشمندیم حتماً پست اول این وبلاگ را نیز به طور کامل مطالعه نمائید .

ü         کپی و انتشار این پست بدون درج منبع و لینک و همچنین کم و زیاد کردن آن شرعاً حرام می باشد .

ü         برای ارسال سرگذشت و یا نظر خود از قسمت ارسال نظر یا تماس با من اقدام کنید .


فهرست سرگذشتها و تجربیات



نظرات (۲)

" تجربیات تلخ و شیرین شما از ازدواج موقت "

 

سرگذشت های تلخ و شیرین خودتان از ازدواج موقت را برای ما ارسال کنید

negaar.blog.ir

ازدواج موقت برای متاهل خیانت به همسرش نیست، اینکه شما اون زن و مرد رو به خاطر دل خودت از هم جدا کردی خیانت بوده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی